be careful what you wish cuz you just might get it

Utmaning
1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"He made a disgusted sound"
New moon

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
ingenting
3. Vad såg du senast på TV?
simpsons? haha!
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
9.48 (rätt var 9.56)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
musik
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
härjade
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
läste bloggar
8. Vad har du på dig?
topp, leggings, kofta
9. Drömde du något inatt?
jo, men det enda jag minns var att jag lagade handkräm?
10. När skrattade du senast?
inatt
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
färg, hylla, tavla, strömbrytare, fönster
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
nejnej
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
gör den för att jag har tråkigt
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
twilight
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
kläder i massor, och sedan skulle jag spara
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
jag är livrädd för traktorer och stora maskiner
17. Tycker du om att dansa?
jadå
18. George Bush?
george bush - usch!
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
flicka, kanske adele, och pojke kanske tristian? haha
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
lätt!
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? 
"ska vi dra ut på en shoppingrunda"? hahah!

COMMENTS

KOMMENTARER

jag är;
remember me?

e-mail;

my blog/home page

och så min kommentar;

Trackback
RSS 2.0