2010

GOTT NYTT ÅR !!!

iq

haha, förlåt för att jag bara överröser er med olika test, men jag har tråkigt, så jag tar mej friheten att göra ett test till.

Hur IQ-befriad är du?


har du...?
(x) ...låst in dina mopednycklar i mopeden? inte i mopeden, men låst in mina hemnycklar dit hem
(x) ...sprayat hårspray i ögat?
(x) ...trasslat in ditt hår i hårborsten?
(x) ...gått in i en lyktstolpe?
(x) ...fått tuggummi i håret? 
(x) ...fatsnat med tungan i ett räcke på vintern?
( ) ...slagit sönder ett glas när du skulle hålla ett tal?
(x) ...missat blomkrukan när du skulle vattna blommorna?
(x) ...trampat barfota på en igelkott, geting eller liknande?
(x) ... tagit på vänsterskon på högerfoten och tvärtom?
(x) ...slagit dig på fingret med en hammare?
(x) ...råkat trycka på stängav-knappen på datorn?
(x) ...snubblat på en fotboll?
( ) ...gett kattmat till din hund? 
(x) ...kallat en lärare för mamma eller pappa?
( ) ...fått IG på fler än fem prov i rad?
(x) ...sprungit på ett litet barn?
(x) ...gått i en vattenpöl med hål i skosulan?
(x) ...tryckt in din nyckel i fel skåp i skolan och försökt att öppna?
(x) ...frågat vart din mobil är när du håller den i handen?

Multiplicera nu ditt resultat med 5

5x17=85


00-25% Du är rena geniet
25-50% Du kan ju vara smartare...
50-75% Du kanske borde gå ett extra år i skolan?
75-100% Sök hjälp! haha !

x

är det bara vi som har världens tråkigaste gäster som inte har några barn? msn + spotify e min bästa vän just nu!
bild från världens bästa lägerskola, kommer sakna 09 som fan!

revolver

revolver - madonna ft. lil wayne

outfit

nu kom våra gäster! nyårs-outfit;

tunika, gina tricot

svart topp under, gina tricot

armband, bik bok

klocka, cocoo


i sommar

+ brunbrända ben och en bikini under. skulle inte sitta helt fel, eller hur?
allting från h&m

2009!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- jodå!

Höll du några av dina nyårslöften?
- jag minns inte vad jag hade för nyårslöften mera (a)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

- nej, men mamma&pappas vänner/familjevänner

Dog någon som stod dig nära?

- nej, som tur, eftersom en massa personer har dött 2009! 

Vilka länder besökte du?

- sverige, danmark

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

- lite mera kärlek kanske?

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

- 16.9, dagen vi for på lägerskola

Vad var din största framgång 2009?

- jag vet inte

Största misstaget?

- har inte gjort så många stora misstag, men jag borde kanske vara ärligare och trevligare mot mina föräldrar?

Har du varit sjuk eller skadat dig?

- inget speciellt, men feber nog

Bästa köpet?

- mina kläder

Vad spenderade du mest pengar på?

- kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad?

- absolut, vår härliga årskurs!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
- många, men framförallt sofijah - en saknad, john me - love is my drug, flo rida - touch me

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- lätt, jag var mycket gladare! (i alla fall enligt mej själv.. haha!)

Vad önskar du att du gjort mer?
- varit mera ute

Vad önskar du att du gjort mindre?

- suttit inne och möglat

Hur tillbringar du julen?

- med min familj

Blev du kär i år?

- ja

Blev du tillsammans med någon?

- aa

Favoritprogram på TV?

- the hills

Bästa boken du läste i år?

- twilight! lätt

Största musikaliska upptäckten?

- black eyed peas

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

- ett nytt objektiv, pengar

Något du önskade dig men inte fick?

- japp

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

- firade med världens bästa mänskor!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

- mera kärlek

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

- oj... haha! ingen aning

Vad fick dig att må bra?
- kompisarna

Vilken kändis var du mest sugen på?

- ROBERT PATTINSON!

Vem saknade du?

- har nog egentligen träffat alla jag har saknat

De bästa nya människorna du träffade?

- alla typer från övis!

fotografering

nuu ska jag ut och fota, har inte fotat "seriöst" på typ såhäääär länge! vi hörs senare, xoxo
och så en najs låt, paloma faith - new york


i'm done!

nu har jag gjort om min design, blev nog riktigt nöjd faktiskt! nu ska jag ta och läsa lite twilight (suprise?). ha de bra så ses vi imorn (okej, idag). sweet dreams!

bild från sommaren, bara jag som hatar vintern? det enda som är bra på vintern e slalom och varm oboy (y)!


argh!

har suttit och fixat med min design nu, och den är jättekonstig, för fast man byter tema så ser den ändå helt skadad ut, och jag har suttit och uppdaterat mitt cache-minne säkert 100 ggr, och ändå så fungerar det, men om man fixar i stilmallen och förhandsgranskar det så ser det helt normalt ut? aja, men jag orkar inte sitta och fixa med dethär mera, så nu ska jag ta och se på film, latero!

helvete helvete HELVETE

försökte just ta bort mina "snöflingor" från bloggen, och så gick nånting snett och hela jävla designen for åt helvete. måste börja om med den nu, istället för att se på film. gaaaah !

x

nu ska jag ta och titta på benjamin buttons otroliga liv. hör av mej senare, pusspuss! ♥

shoppat

hann fara lite snabbt till stan idag, och en tunika hann bli min.
och så får ni njuta av en bild från gårdagen ;)

pinnen

sitter här nu me pinnen, köpte ett bälte på stan. visar bild senare, vi hörs!

bråttom

just nu har jag såhääääär bråttom, ska vara i stan om en halvtimme. men vi hörs senare, kram!

feels so right

nu ska jag ta och hoppa i säng, med "så länge vi båda andas", måste stiga upp tidigt imorgon, ska vara i stan klockan 11 och där kommer jag att träffa milon, cessi & pinnen. kommer att bli kulkul. take care, puss


i want you to stay here beside me

det blev en timme på stan med lina & mia, det var kul, jag får alltid mysko humor när jag e med dom (undrar varför? :o) nåjo, köpte i alla fall sista twilight boken, den var svindyr, den kosta 30€, men den var nog värd det tkr jag.

utmaning

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? "din första antagning"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? inget

3. Vad var det senaste du såg på tv? simpsons (y)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 11:37

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? ellen som säger att hon vill ha en macka

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? igår, fota

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? berusad

8. Vad har du på dig? leggings å en svart topp

9. Drömde du något inatt? säkert, men minns inte

10. När skrattade du senast? inatt 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? färg, en hylla, en tavla

12. Har du sett något konstigt på sistone? ja vet int

13. Vad tycker du om den här utmaningen? ganska tråkig, men ja har ju tråkigt ändå så

14. Vilken var den senaste film du såg? borta bäst hemma värst

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? kläder, fototillbehör, spara

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till: ibland får jag "kreativ-ryck" och då vill jag vara kreativ (?)

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? peace!

18. Tycker du om att dansa? joo

19. George Bush? nej

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? svår fråga, de får vi se sen

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? lätt, stockholm eller y-stad eller någonstans i usa

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? ja kommer nog knappast och komma dit, haha

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? dom fyra personerna som har tråkigt just nu

msn

sitter på msn nu o chattar me viltso & mia, o jag ha kommit på att jag får konstig humor på natten ;o haha okej, men jag är ju rätt konstig annars också. o nu känner jag på mej att dethär inlägget kommer  bli rätt så konstigt, så jag avslutar det här och nu. sov gott allihopa!

dregelvarning

snyggare finns int !

i just want you for my own

gammal bild
nu ska jag se på borta bäst, hemma värst (tror jag att den heter?), vi hörs senare, pussåkram!

uut

nu ska jag fara ut och åka pulkka, haha (y)! men, vi hörs sen när jag kommer in igen. xoxo!

wiiie!

nytt besöksrekord idag! 146 stycken underbara läsare... tack så hemskt mycket!

bjuder på en bild från julafton... haha

lina, mia & fanny, här har ni er ballong ;)



fotolust

ja fick just en grym lust att fotografera, men varken ljuset eller motiven är väl speciellt bra vid den här tidpunkten, så imorgon ska jag ut och fotografera! :D

let's go shopping

vem joinar mej på lite mellandags rea nånda? ;)

ph: weheartit



test II

haha, är på humör att göra test idag.
tog av anna

01. Vad heter du? isabel
02. Ett ord på fyra bokstäver: ikea :D
03. Flicknamn: isabella
04. Pojknamn: isak
05. Yrke: inredningsarkitekt
06. Färg: illrosa ;D
07. Klädesplagg: istidskläder? haha
08. Mat: inlagd sill
09. Något i badrummet: imma (kommer på spegeln när man duschar, smart jag e :D)
10. Plats/stad: island
11. En orsak att vara sen: i rusningstid (?)
12. Något man skriker: iiikh!
13. Film: kommer inte på någon just nu
14. Något man dricker: isté
15. Band: iron maiden
16. Djur: isbjörn
17. Gatunamn: -
18. Bil: finns ingen :(
19. Sång: i miss you
20. Aktivitet med mer än en deltagare: -

jag blir störd

ja måst bara få säga här, att jag blir grymt störd på personer som köper en systemkamera och tror att dom blir bättre på att fotografera bara för att dom har en bättre kamera? visst, bildkvalitén blir bättre och man har större möjligheter att ställa in bländare, ISO, fota manuellt och så vidare, men man vinner så grymt mycket på att lära sej att fota med en vanlig kamera först, man gör det mycket lättare för sig då. bara en liten tankeställare om någon av mina läsare funderar på att skaffa en system. love, isco

test

1. Fullständigt namn? isabel anna linnéa
2. Ålder? tolv
3. Vart bor du? hemma?
4. Bor tillsammans med? mamma pappa victor ellen
5. Husdjur? inga
6. Färg på ditt hus? vitt
7. När är du född? 28 nov
8. Klass? 6B
9. Vilket år tar du studenten? vet icke?
10. Något jobb? näe
11. När gick du upp i morse? halv 11?
12. När ska du sova? när jag blir trött
13. Duschat idag? jadå
14. Kramat någon idag? nej
15. Pussat någon idag? nej
16. Vad har du ätit idag? mat
17. Dagens klädsel? leggings och en stor college (y)
18. Dagens smink? -
19. Dagens sötnos? du
20. Dagens roligaste? victor

SOCIALT.
21. Har du många vänner? hu många har man om man har många? men ja har så att jag e nöjd med det
22. Hur många har du kysst? :)
23. Vem kramade du senast? minns intee
24. Hur mår du idag? bra
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen vad jag vet?
27. Har du pojk-/flickvän? näe
28. Vem pratade du med i telefon senast? pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? alex, säger int vad det sto

FAVORIT.
31. Film? måst nog erkänna att new moon e en av dom bästa jag har sitt (A)
32. Låt? just nu, free fallin'

33. Mat? fiskpinnar!
34. Dryck? ja måst nog vara tråkig o säga vatten
35. Färg? viit
37. Stad? yyyystad
38. Land? sverige
39. Ämne i skolan? jumppa, eller finska (mobba int mej, ja tkr inte om finska i sej självt, men vi har allti så grymt kul på våra finska timmar)
40. Människa? nivetvemniär

41. Ord: haha (om det nu ens e ett ord)

42. Godis: beror på humör

SENASTE.

43. Gången du spydde? typ nångång på våren?
44. Gången du grät? lägerskolan tror jag
45. Pizzan du åt? margherita med mögelost (Y)
46. Gången du var i Göteborg? flera år sedan
47. Gången du var i Stockholm? några veckor sen
48. Gången du var full? aldri varit
49. Gången du var hög? aldri varit


ANTINGEN ELLER.
51. Svart eller vitt? både och
52. Hund eller katt? hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? beror på civilstånd
54. Tvspel eller datorspel? tv, guitar hero!
55. Singel eller upptagen? upptagen

56. Blåa ögon eller gröna? blåa
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? inget
58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? -
60. Har du svart hår eller blondt? blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? blå
62. Choklad eller lakrits? lakrits (söt!)
63. Göteborg eller Stockholm? sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? cokis
66. Pizza eller kebab? pizza
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? båda
69. Leva eller dö? leva

ANTAL.
70. Personer du älskar? dom vet vem dom e

71. Personer du hatar? några
72. Pojk-/flickvänner du haft? brukar int räkna sådant?
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? -
74. Glassar du ätit på en dag? tre?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen?
76. Gånger du haft minnesluckor? minnesluckor?
77. Gånger du varit hög? varje dag, eller så inte

78. Personer du saknar just nu? 5

79. Gånger ditt hjärta brustit? några


VEM:
80. Vill du kyssa nu? honom
81. Ska du träffa imorgon? lina & mia
82. Sjöng du senast för? jultomten, haha
83. Hade du senast en msn-konversation med? filippa
84. Spelade du tvspel med senast? syster
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? robert pattinson!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? en
87. Förtjänar att dö? ingen som jag känner?
88. Är söt? han
89. Vill du sova jämte inatt? han

VAD:
90. Gör dig glad? mina kompisar
91. Gör dig ledsen? folk utan hjärtan
92. Vill du helst göra nu? läsa
93. Önskar du att du slapp göra? inget just nu
94. Vill du ha nu? han! & "så länge vi båda andas"
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? iphone
96. Längtar du till? imrn, tills skolan börjar (på ett sätt, ja saknar alla, men ja sku ändå int orka)
97. Tycker du om dina betyg? tycker om betyg?
98. Ångrar du i ditt liv? mycke
99. Är det bästa som hänt dig? mycket

100. Skrattar du åt nu? ett minne när jag o pinnen sku gå o hämta bröd i matsalen å så sa ja att jag int tänder på flickor... haha!


when there's no love in the town

gammal (vet inte varför jag har börjat lyssna på en massa gamla låtar nu för tiden?) men good!
supreme - robbie williams


beroende

alltså jag har blivit helt beroende av twilight! har läst ut "när jag hör din röst" och "ljudet av ditt hjärta" redan, och jag fick dom igår, och jag måste bara ha "så länge vi båda andas". det känns liksom tomt just nu när jag har läst ut dom. men ska till stan på söndag så då tänker jag köpa den! 

randombild



julklappar

hade inte önskat mej något speciellt till julklapp, så jag fick bl.a. böcker (twilight-serien! ♥), en väska, en apple-tv (en sorts "box" som man kan laga musik, filmer, bilder osv och banda program med, som man kopplar ihop med tv;n, svårt att förklara), en väska, en kokbok men recept på smoothies, kläder, skor, pengar, presentkort, guitar hero rock band (?) och mycket mer, och sist men inte minst, en 27" iMac (visseligen familjens, men ändå). jag blev såhäääääär nöjd! nu ska jag fortsätta och läsa "ljudet av ditt hjärta" (eclipse). pusipusi

inhandlades igår

... glömde att visa er!
från rockjet (!), 6€

GOD JUL!

idag är det då julafton (eheh, nice to know.) vi ska fira jul med närmaste släkten, så jag kommer tyvärr inte uppdatera så mycket eftersom jag ser jul som en familjehögtid, inte en tid på året man sitter och nördar dator på grund av sin blogg. men ha de bra, å framför allt, ha en riktitgt god jul!

året som gått

fick en anonym kommentar om jag inte kunde lägga in bilder från året som har gått. så, varför inte? dock har jag inte så onödigt gamla bilder, från januari -09, eftersom jag fick en ny dator till julklapp förra året. men, here we go!

vinter -09

vår -09

sommar -09

höst -09

vinter -09

haha.. ja, det var alla. bjuder på en del av bilderna, tur att man har förändrats, om man säger så. men nu ska jag i alla fall ta och släcka här, imorgon är det julafton. god natt!


last christmas

nu ha jag just vari nere och ätit lite julmat, och snart ska jag och mamma fara ut och se om vi hittar en liten julgran till mitt rum, eftersom jag vägrar att fira jul utan julgran. dessutom har jag julstädat, möblerat om och pyntat lite i mitt rum. bilder kommer senare! bjuder på en härlig jullåt;
last christmas - wham
"Last Christmas, I gave you my heart 
But the very next day, You gave it away 
This year, to save me from tears 
I'll give it to someone special"



nuu...

... ska vi till villan. kommer bli helt okej, ska julpynta! ;)

dan före dopparedan

dagens outfit.. eller något. nåjo, men om 20 min (!!!!) ska jag till stan. vi hörs senare! xoxo

toppar - gina tricot

kofta - h&m

armband - jc, bik bok, h&m


cessi & milon

om ca. en och en halv timme så drar jag till stan med dom två nördarna, nu ska jag hoppa i duschen, klä på mej och sminka mej. ciaao!



i'm in love

skulle inte tveka det minsta om jag fick chansen att bära det här på någon tillställning! ♥

minns inte riktigt varifrån kläderna var, men på ett ungefär:

klänning: asos

päls: nelly

halsband: nelly

skor: forever21

armband: cocoo.se


22a december

nuu har jag sett new moon! först nu fattar jag ceccis twilight-hysteri ;) dom e ju bäst! nåjanå, men i alla fall, nu sitter jag här och läser bloggar och lyssnar på musik (y) snart ska jag ner och baka :D haha, de här blev rätt så oseriöst, så nu tror jag att jag tar och avslutar. ha de bäst flodhäst!
ps. ja börjar bli riktit jävla less på er två


new moon

just nu e ja hos elsa, vi fotar snygga bilder ;) snart måst jag iväg på nån sånhä släktgrej, men sen kommer jag tillbaks å då ska vi fara på new moon!

cry me out

pixie lott - cry me out
grymt bra låt!

städning pågår

ääkh ja blir så störd på min dator! när man ha bestämt sej föratt ladda upp en bild, så näääe, då passar de no att jävlas. nåjo men nu ska jag städa mitt rum (ingen har sagt till mej att jag ska göra det, 100% eget initiativ, applåder tack!)

21.12.09

idag har jag bakat pepparkakshus och shoppat julklappar. köpte även en julklapp till mej själv, en kofta från h&m (den här gången lovar jag att visa en bild lite senare!). nu ska jag klä julgranen, hör av mej senare.
ps. tack för alla fina kommentarer. ni är bäst! ♥

god natt

nu ska jag gå och sova. imorgon blir det dags för vår årliga tradition att göra pepparkakshus med fammo, och dit kommer också mina kusiner. kommer säkert bli kul. puss
(försökte lägga in en bild, men datorn jävlas med mej. lägger in den imorgon istället då.)

vem?

jag började undra nu, eftersom jag hade 100 st läsare igår (tack, tack, tack, taaaack!!!) om ni som läser min blogg skulle kunna kommentera detta inlägg med ert namn? skulle vara jättekul, jobbigt kan det väl inte vara att skicka iväg en liten kommentar? :)

söndag

min bror e nog den mest störande personen som finns. nu ska jag i alla fall spela sims och rensa tankarna. pusspuss!

x

ta mej fan, nu ha de gått för långt. vittu tror du att du kan göra va fan du vill utan att såra nån annan? de finns bara ett uttryck åt dej, dra åt helvete!!!
(ursäkta myki svärord, men ja e så in i helvetes fitti just nu så ja kan int beskriva det med ord).
nu tänker jag i alla fall gå och lägga mej. bloggar mera imorgon, hoppas jag är på bättre humör då.

besöksrekord

96 besökare idag! fy va ni e bra!

nu

bloggar mera efteråt. latero, kära bloggläsare!

juulklappar!

1. Skor, jimmy choo for h&m

2. väska, louis vuitton

3. parfym ocean loungeescada

4. iphone, apple

kommer knappast få något av dethär, men vill-ha-behovet är grymt hårt!

 


mia

svar till mia (jag råkade ta bort din kommentar i misstag och sedan så går det inte att kommentera på din blogg, så :s): kolla på dina egna kläder, dom är fina !

idag har jag och pinnen varit blomflickor på vasa sångargilles julkonsert. vi fick paineita när vi skulle dela ut blommorna, hade inte en liten aning om vem vi skulle ge dom till, men det ordnade sej ;) imorgon är det skolavslutning, och sedan är det jullov!!
gammal bild, typ ett år sedan

julfestkläder

jag fick en kommentar om vad jag ska ha på mej på julfesten, så här har ni:

+ min päls och väskan som var till höger, men har tagit bort axelremmen och har den som kuvertväska!


right now...

... så sitter jag här med en kopp kakao och en bulle (y) klockan 3 ska jag till stan och då ska jag köpa lite julklappar + klänningen nedan tills ikväll ;) ha de bra, pusspuss!

(klänningen är ju som gjord för mej, isabel x2 ;D )

 

 


sweet dreams

och med dethär inlägget säger jag godnatt. imorgon ska vi ha premiär med vår pjäs! jag har paineita. aja, godnatt!

5 saker

5 saker ni inte visste om mej:
1. jag älskar mandariner. seriöst, skulle kunna äta hur mycket mandariner som helst. har en skål med mandariner brevid mej just nu, nam! (y)
2.  jag är född och har bott tre år i sverige.
3. jag tycker det är grymt kul att läsa. haha, jag är en riktig bokslukare!
4. jag har helt sjuk humor. alltså jag kan skratta i princip åt allting!
5. min favoritmat är potatismos och köttbullar/fiskpinnar. enkelt och grymt gott!

jag utmanar: alla som känner sej utmanade ;)

mera kommentarer!

idag så skulle jag ha varit med lina, men mamma tvingar mej att stanna hemma, typiskt. aja, men nu blir det väl att börja städa. btw, jag behöver mera kommentarer till förra inlägget. hör av mej ikväll, ha det bra tills dess ! puss

i need u guys!

nu undrar jag samma sak som filippa, vilken väska ska jag ha på julfesten? snälla hjälp mig genom att kommentera, har seriöst inte en endaste liten aning!



mina vänner

tyckte att det var en rätt så kul idé :)

the hills

nu ska ja lämna mitt ännu ostädade rum en stund för att se på the hills. XOXO

151209

nu ska jag städa mitt rum,  later!
btw, ni s u g e r på att kommentera :)

x

nu sitter jag int här hos lina, vi lyssnar absolut int på always av bon jovi å hon spelar int bounce på min telefon å vi e absolut int nå nolife heller. o snart så ska vi kanske int si på film, ja minns int va den hette men de va int en film i alla fall. o vi sitter int o skrattar ti saker som veikko skriver heller :) o nu ska ja int fara, så hejdå! puss

lina gästbloggar

heijsan nu tar jag o utnyttjar iscos underbara blogg...
Vi sitter/ligger här i köklot o har sitt en film som heter "o så kom polly" humoor men inte lika humor som oss,annat som vi har gjort är att vi har lyssnar på medeltida berättelser på pleppo mitt i prick på vår humor :D
Men vi har tyckt lite synd om oss själv också p.g.a privata orsaker... ._.
Vi har textad med en människa o en människa har ringt oss...vi har blivit bjudna till puben men för fulla för
att skaffa en taxi (skojja jag har aldri smakat en droppe av alkhol) vi har också skrattat till ytterst omogna skämt
som borde höra hemma på ett dagis ... :D ätit en större mängd godis har vi också hunnit med o mycket skratt,älskar dej gulleh hoppas vi skrattar i helvetet också då vi kmr dit ingen himmel för oss inte :D:D:D:D missbruka int guds namn mina små vänner :D:D de e bara vi som gör det
h. smått påverkade lina <3

haha (igen)

nu sitter vi och äter godis, o lina hadd nån godis som de sto nå på.
lina - oj titta! här står de bisexuell! oj de sto no biscuit
isco & lina - hahahahahahahahahaha

humor á la isco & lina

just nu är lina här, och vi sitter o tittar på bilder o skrattar ;)
isco - hyi, si på mina teeths!
lina - aj tittar?
isco - nää, alltså tänder
lina -aj, ja hörd tuttar.
båda - hahahahahahahahaha
o sen när ja sku skriva rubriken så kom de ett såndä fel tecken dit o så sa ja "nåhå!" å båda typ dog av skratt, o sen så skrev ju ku iställe fö li (i början av lina) o så sa lina "kuningas" o vi båda bara hahahahahahahahahaha lol. ha en braa lördagskväll ! :):):):):)
(jo, vi e lite flummiga just nu.)

idol-final

nu gäller det. go erik!!

we ♥ erik

hur stavar man erik grönwall? s-ö-t-a-s-t !

idol

idag har jag lovat mej själv att ja ska börja ladda upp mera bilder. och om fem minuter så ska  jag se på idol-finalen. jag hoppas (och tror!) att erik vinner. nu ska jag dra ner. xoxo!
ps. jag tror vi fick kvarsittning på grund av att vi var inne på rasten, haha. men vi får se på måndag.

i skolan

nu e jag i skolan, de e rast å jag, lina, pinnen, heidi, joni, simppe, anttu, matti å anders e här å härjar :D hejdååä

godmorgon

sitter här och myser med min stora, härliga college. om ungefär en halvtimme ska jag börja cykla till skolan, så jag borde kanske kolla vad jag ska ha på mej idag. i eftermiddag så blir det att fara till stan med några från klassen + några från a-klassen. ha de bra, pusspuss!

jag måste bara få skriva ut mina känslor

åh om du bara skulle veta hur störd jag är på dej just nu. denhär gången handlar det inte om mej, utan nästan ännu värre, en kär kompis. det är inte första gången du sårar henne, det är inte andra eller tredje gången heller, utan det är kanske fjärde eller femte gången du gör det här. du är bara så jävla fejk, plast hela vägen igenom, och sedan försöker du leka godhjärtad och snäll, jag blir så grymt arg eftersom du inte förstår hur mycket du sårar henne genom det du säger och skriver.
tack för mej

music

akon ft. snoop dog - i wanna fuck you


pics

johanna tyckte att jag skulle ladda upp mera bilder, so here we go;



hos lina

nu sitter jag här hos lina, hon e nere å äter, sku egentligen ha fari me andra lina ti stan idag, men mamma tyckte att ja e för ofta på stan, så ja fick int faa :s men vi far någon annan dag istället! nu ska ja fortsätta nörda mej med mitt toxic, ha de bäst!


sweet dreams

ska gå och lägga mej nu, så jag orkar upp imorgon. ha en bra onsdagskväll! xoxo

where is the love

gammal men god, black eyed peas - where is the love
Where is the love (The love)
Where is the love (The love)
Where is the love
The love, the love

shoppat

stan idag med elsa. ett par såndäna glasögon utan styrka elr nå o en tröja me puffärm följde me mig hem.
jag kom förresten på just att jag vill fara och se new moon! känner mej jätte efter när typ alla ha sett den men int jag :D aja men ja ska antagligen o se den me pinnen nån da ;) ha de bra kexchokla'
om jag får lite pengar till julklappar så beställer jag hem denhär som det första jag gör!


vissa vet hur man klär sig

så jävla snyggt! hennes blogg här

inspiration - cornelia

hittade en jättesöt blogg just, blev inspirerad av henne och hennes fina bilder! ska gå och ta några 'söta' bilder, som antagligen kommer här på bloggen också. xoxo
kolla in hennes blogg här

design

idag har jag fixat om min design, samt raderat alla gamla inlägg (men det gjorde jag egentligen igår). nu tar vi nya tag!

idag

idag har jag försökt blogga, men det har gått rakt åt helvete. ingenting funkar just nu. peace out!

RSS 2.0