gina tricot

denhär blev jag faktiskt lite småkär i... nåt till skolavslutningen kanske? vad tycker ni?

haha

(ni får zooma in om ni inte ser)
såhär låter det oftast när jag och mia chattar.
nu: sängen nästa

love

bild tagen igår

i'm blond, what's your excuse?

bjuder på den
man ser inte så jättejättejättestor skillnad på den här bilden och hur det var förr, men sen på riktigt så ser man nog! ;)

everybody take it off

wääh, jag är blond(are)! måste städa lite nu, så jag visar bild senare. pussochkram!

if we ever meet again

if we ever meet again - timbaland ft. katy perry

300110

nu drar jag ner och plattar mitt hår. blir kanske stan idag, men vet
inte riktigt vem som kommer. ciaaao !

hair

idag halv tre ska jag till frissan och jag vill bli bloond! men mamma låter int mej färga så det blir väl bara slingor... men vi får se om jag lyckas övertala henne ;)! nu lite tidigare så ska jag kanske till stan, vi får se. hörs senare! xoxo

favourites

kom just hem från milon, det var såhääääääär kul! vi började med att öppna presenter, sedan åt vi och så lekte vi någon lek där man skulle sjunga en låt av en viss artist och så vidare, det var urkul! sedan måste matilda fara hem och så for jag och milon ut på "rökpaus", ja haha,  och sedan ville alla joina oss så gick vi ut helt och så hade jag snöbrottning med fanny, jag förlorade men vi skyller på att jag är ett år yngre ;) &sen så gick vi in och sjöng "all i want for christmas is yooooooou, babe", hihi. så kom pappa efter mej, pinnen, cessi, elin&fanny o så förde vi hem pinnen och så kom cessis mamma efter resten från oss! o s l a g b a r t !
(bilder kommer imorgon)
btw bara jag som gillade gamla blogg.se mera?

festoutfit

tunika från urban a, kofta från marco polo, leggings och lite armband
NU: ner och äta, och platta håret (om jag hinner)

x

kom hem för en liten stund sedan, efter skolan så kom mamma och hämtade mej, så for vi och handlade och nu är jag hemma! ikväll ska jag på milons kalas, det kommer nog säkert blir kul! :D
dagens outfit då typ, skjorta från boomerang, svart topp från h&m, bälte från lindex, halsduk från h&m och leggings från någo random

beställda

dom här är på väg hem till mej just nu! ♥
dock så kommer dom först vecka 20, dvs i slutet av maj... hur ska jag överleva? :o
:(

dancing with tears in my eyes

dancing with tears in my eyes-ke$ha
jag och mamma har suttit och tittat på resor till thailand den senaste timmen. drömmer mej bort, från blåsten, kylan, snön, isen, dunjackor, skidning och skrinning till bikinis, sandstränder, varma dagar, brunbrända ben, solglasögon och fotografering i massor. jag vill bort

love

wääh, domhär skorna ska jag beställa hem idag!
slutade skolan 13.15, kom hem och gjorde mozarellapinnar och chokladbollar som vi ska äta som efterrätt när mamma har gjort mat. for på datorn, kollade lite på lookbook och så städade jag mitt rum lite. just nu så drogar jag spotify och har tråkigt, men ändå rätt så skönt när man är ensam hemma... jaja nu ska jag sluta prata på om en massa onödigt och typ fota? har inte gjort det på jättelänge, men har blivit lite inspirerad nu så jag ska se vad det blir till... ;) peace out

morgondagens

jeansleggings från vero moda, vit tröja från h&m, väst från h&m och lite random armband från h&m, bik bok, lindex osv


blondi

idag var vi och skrinnade med skolan, vi måste gå ända till minimani! alltså från vikinga till minimani, vi dog haha! nåja men det var kallt och skrinna, vi satt mest inne i domdär "koppina" o prata, o sen så måste vi gå den långa vägen tillbaka... vi for direkt o äta & sen hade vi en halvtimme typ fritid eller nåt... aja vi va i alla fall inne o efter det så hade vi musik o vi gjorde en rytmmatta, de va skitkul! sista timmen hade vi rella, öö vi dramatisera typ. efter skolan så kom mamma efter mej och så for jag till stan med elsa, vi kollade lite och pratade o sånt!
haha och så måst jag bara skriva va pone sa i skolan fö några dagar sedan, på engelska lektionen
pone - aj e aboriginals urinvånare (han uttala de urin-vånare)
isco - nä alltså de e URinvånare, int urin-vånare
båda - hahahaha lol

260110

idag, skola, var helt chill, vi avslutade dagen med 3 timmar textilslöjd, det var tre både roliga och jobbiga timmar. efter det hem, såg typ en halvtimme av twilight, sedan kom mamma efter mej och vi for till stan, vi gick bara till gina, h&m & intersport och sen ville jag till bibban (?) så jag fick 10 min på bibban och åt chicken nuggets i bilen. när vi kom hem så blev jag på kreativt humör så jag gjorde om min skolkalender, den blev nog helt snygg, fast jag mokade stort när jag skulle plasta den, hehe... 

äh, usch vad jag babblar på här, imorgon har vi i alla fall skrinningsdag och då ska vi skrinna, suprise? eheh. nåja men nu borde jag typ städa mitt rum eller nåt? eller nej de tror jag int att jag orkar, så därför ska jag se vad jag ska ha på mej imorgon, är jag den enda som brukar se vad jag ska ha på mej nästa dag redan kvällen före? nu blir det här bara konstigt, så vi ses ! XOXO

if u could live forever, what do you live for?

DAGENS VILL HA: pengar
DAGENS KLÄDSEL: oversizead tshirt, topp, kofta, leggings, underkläder
DAGENS SMINK: foundation & mascara
DAGENS FRISYR: vanligt
DAGENS HÄNDELSE: när jag och pinnen sprang på dadir i korridoren
DAGENS LÅT: beatbox 
DAGENS PLANER: stan om några minuter när mamma kommer hem
DAGENS SAKNAD: -
DAGENS DUMMASTE: pone som kastar gummin
DAGENS SJUKA: -
DAGENS DROG: musik
DAGENS ROLIGASTE: när jag och pinnen sprang på dadir i korridoren
DAGENS FAVORIT: alla roliga mänskor
DAGENS KÖP: -
DAGENS GODIS: -
DAGENS HUMÖR: helt okej
DAGENS ORD: haha (om det är ett ord)

makeup fakeup

någon frågade mej vilka skönhetsprodukter jag använder till vardags, här har du svaret;

mineralfoundation från body shop

solpuder från clinique

mascara "the colossal volum" från maybelline

täckstift från lumene

highlighter från lumene

dock så använder jag inte solpuder/foundation på samma gång, utan någon av dom.

 


dagens outfit & new

idag har det varit en grymt tråkig/jobbig dag i skolan, modda x2, matte, lite äcklig mat där emellan ock så  engelska och efter det så for vi och simmade i två timmar (hatahatahata!!!). efter det så for jag till stan och där så träffade jag fia, vi pratade och kollade på kläder, kul! hittade en tpaita från h&m för 10€, den fick följa med mej hem.
och så när mamma kom efter mej så for vi också efter paketet från h&m, där låg mina skor som jag beställde för typ en månad sedan.
dagens outfit (shit va smutsig spegel jag har!)
kofta från only, 5€
vitt linne från ginatricot, 12 90€
vit topp under från ginatricot, 9 90€
halsduk från only 9 95€
bälte från lindex 4€
och leggings från h&m
new;
tshirt från h&m 9 90€
skor från h&m 9 95€
och så ett par solglasögon från vero moda 9 95€ (köpta på lördagen)
PUSS

summer 2010

hatt, topp och väska från h&m, skjorta från h&m herr, armband cocoo.se, halsband forever 21, klocka knokk.se och converse.


i'm so lost without you

för en liten stund så kom jag hem från pinnen, vi såg på wedding crashers, haha den e såå bra!
NU: läxor

xoxo

nu har vi just varit uppe & ätit frukost, om en stund så ska vi kanske fara in till stan, till waynes... nami, haha! men jag skriver mera hemma sedan, puss!

bring it on


vi sitter o sir på denhär filmen nu, eller pinnen & cessi gick just upp efter frukt så vi pausa den, den e jätterolig, ja ha legat på golvet o bara skratta, haha...

citat

i bussen;
pinnen - "jag tycker synd om alla som tycker om mej, för jag tycker bara om robert pattinson"

nu e jag och pinnen här hos cessi, vi spelar wii och lyssnar på... ööh pepsi reklam? haha, nåja men ja fick strike i bowling för en stund sen o då blev ja nog stolt! sen så åkte vi snowboard o jag sög... nu håller vi i alla fall på o åker slalom o cessi e proffs, men vi skyller på att de e hennes spel (a) på stan så hitta jag en halsduk, o ett par solglasögon, haha joo helt rätt årstid för solglasögon, men jag va ute i god tid i alla fall... halsduken va mysig o ja ha sitt på den tidigare o den kosta bara 10€ så. om en stund ska vi ut på promenad eftersom de e mysigt o vara ute på kvällen. men nu ska jag sluta nörda dator och vara lite social, så vi ses! kisses
fö er som inte ser va de e på bilden så e de en legogubbe som spelar wii...


fabolous

must haves!

modekungen.se, 700 kr.. helt jävla underbara... måste tjänas ihop till!


awesome


blah blah blah

idag så ska jag (äntligen!) till stan med pinnen & cessi, har inte varit där på länge så. efter det så far vi till vasklot och så sover jag och pinnen över hos cessi, kommer nog att bli awesome! slänger in dagens outfit bilder och sånt imorgon, eftersom jag har glömt min kamerasladd.. bye

right now


filmkväll

tunika, nitar, rosa nagellack


städning

är bara snabbt hemma en stund, jag borde städa -.- sen senare så ska jag dra till lina, dit några andra också kommer, vi ska se på film. aja men no borde jag väl ta och börja städa så jag kommer till lina någon gång idag (haha). pussar!
btw, avatar var mycket bättre än jag väntat mej! inte nu en sådan "wow-upplevelse" som vissa säger att den är, men den är nog bra. lite för mycket krig/skjutas för mej men helt bra nog!
mary-kate olsen, jävligt snyggt!

moorning

dagens outfit blir en vit tunika, svarta leggings under och så en svart kofta + ring, armband & klocka.
hörs senare! peace out
orkade inte platta håret, så det får vara


avatar

efter skolan så drog jag och vicki till lina, vi chillade och kollade på "systar i jeans", efter det så hade lina dansträningar så vicki kom hit en stund, sen for hon hem, och jag åt, och kvart över sju så ska vi på avatar, hoppas den är bra! jag är inte så mycket för fantasy-filmer, men det är jättemånga som har sagt att den är grymt bra, så jag ger den en chans! ;) hör av mej senare, om mamma låter mej vara på datorn då.. haha. aja, puss!


skolan

hej alla, nu sitter jag i skolan o borde söka info om någå djur... aja, hör av mej sen! puss!

x

now it's up to you

igen

ååh ja borde inte kolla på en massa klädsidor på nätet, hittar en massa snyggt!
laredoute.se, 1 149 spänn (kronor)

mommo&moffa

aja, jag tar inte bort min blogg (ännu iaf) eftersom några vill ha den kvar.. höhö ;) nåjo idag efter skolan så for vi till mommo och moffa, helt okej... vi har i alla fall fått bullar! och öjberget igår var riktigt kul! :D men jag hör av mej sedan senare, när jag e hemma. XOXO

öjberget

ikväll/i eftermiddag så drar jag till öjberget med vicki och lina, så vi syns sen!
peace out!

outfit

tunika gina tricot
svart topp under gina tricot
väst avklippt kofta, h&m
leggings h&m (?)
bälte ett såndär band till en väska (haha)
+ armband från rockjet och knallrosa naglar
that's it

question

ska jag lägga ner min blogg?
har ingen blogglust mera, ingen inspiration eller nånting?
så ska bloggen fortsätta finnas kvar eller raderas/lösenordsskyddas så att jag har den bara för mej själv?

weekday

orkar inte visa en bild på håret, det är ju ändå som förut, bara att de slita topparna är borta, jag
längtar tills jag får fara till frissan och bättra på mina slingor, jag älskar att vara hos frissan!
aja, idag i skolan så var det modda x2, matte, engelska och jumppa x2, på jumppan så fick man
välja om man ville skida eller skrinna och jag och pinnen valde skidning, helt okej... med rätt sällskap
så blir det mesta kul ;) just så klippte jag sönder en kofta (höhö), och håller på och omvandlar den
till en väst, och då måste jag ju sy! :( (jag+sy=ingen bra kombination). men jag får väl göra
mitt bästa... visar resultat sedan!
weekday

frissa

nu har jag nytoppat hår! har just varit till frissan ;) visar bild på det då jag är på min egna dator.. hare' bra tills dess! kram

heidi montag - my parade


party all the time

bilder från igår;

lina & elin var på g!

mia, elin och cessi var glada ;)

"älskling älskling, älskar du mej så le!"


nu...

... har ni er chans att påverka!
vad vill ni se mera av i bloggen? dagens outfits? bilder? musiktips? want-its?
tyck till!

från hesa


läderjacka, h&m, 39.90€

t-paita, gina tricot, 19.90€

tröja/tunika, zara, 9.95€


you and me are one in the same

h&m | topshop
sommar nu, tack
nu: sängen nästa

pinnen

ääkh, idag blir min älskade lilla pinne en teini! grattis älsk!

aja, igår var vi då på heureka, det var faktiskt kul! och så hann vi shoppa en stund, det blev bara en t-paita från gina och en present till pinnen, och sedan så drog vi till vår kusin, det var nog helt kul! imorse så hann vi fara en snabb runda på stan, jag fick en skinnjacka (love!) och hann snabbt äta en gigaaaaaantisk kanelbulle! sedan satt vi oss i bilen och körde upp till vasa, vi kom hem 5 före 6 och kalaset började 6... så jag fick byta om snabbt och bara fixa håret något random, men jag hann faktiskt i någolunda tid i alla fall. men kalaset var i alla fall grymt kul! fanny e bra på att imitera.. haha. men jag lägger upp bilder på vad jag har shoppat/från kalaset imorgon, så ha det bra tills det!

heureka

idag ska vi en snabb sväng till stan, sedan ska vi till heureka (y)! haha. aja, men det blir säkert kul. have a nice day! kramar ♥


shoppat

kom just upp från restaurangen, vi har varit och ätit, och jag är såhäär trött efter att ha gått halva dagen. men i alla fall så fick bara en (!) tröja följa med hem idag, men det blir troligtvis mera imorgon ;) visar bild på den hemma! aja men vi ses, puss! ♥

hesa

sitter på hotellet i hesa, idag har vi shoppat! :D men jag uppdaterar mera senare ikväll när jag har min egna dator. hare' bra!

tomorrow i'm wearing this

nu ska jag packa ner datorn, ska ha med den eftersom jag kanske hamnar att åka hem själv med tåget, så.
aja, jag lägger in en morgondagens outfit, eftersom jag inte kommer hinna blogga på morgonen.

(oskarp bild dethär med, men whatever)

svart topp - h&m

vit topp - gina tricot

skjorta - boomerang

väst - h&m

bälte - zara

leggings - h&m


avundsjuk

pappa kom just hem från jobbet, och han har fått en iphone av sin kollega
nej jag är inte alls avundsjuk, absolut inte!

btw, imorgon så drar vi till hesa, så jag kommer antagligen inte att uppdatera under torsdag/fredag, och på fredag & lördag så ska vi fira pinnen, så det kommer antagligen inte att bli grymt med uppdateringar, men vi syns nog sedan nångång (haha!). aja, men nu ska jag se på twilight (kääärlek!) och packa lite, see you later alligator!
lite oskarp bild, men ändå, saknar sommaren & hösten!


i will follow wherever it might take us, chasing through the sky

lina for hem för ungefär 45 min sedan, det blev ingen pulkkaåkning som jag skrev i hennes blogg, utan vi kollade på film istället - in her shoes!
nu sitter jag här och laddar ner lite actions till photoshop, dessvärre har mitt photoshop nåt problem att man inte kan öppna bilderna, men hoppas pappa får det fixat snart!
aja, imorgon blir det transvestit (stavning?) dag i skolan, kommer att bli kul! :D men nu for jag, godnatt!
update: jag blir så äckligt störd när min dator tar bort mellanrummen, när man försöker dela in texten i "stycken"? argh!



so baby don't worry, you are my only

idag var det då skola, matte, modda, finska, musik och textil x3. textilen var jätterolig, vi kommer att få sy egna plagg, och jag ska sy ett par beige shorts med hög midja (y) nåjo men nu sitter jag här och väntar, lina borde komma närsomhelst, så hare bra! puss

acke

haha, öjberget med acke var kulkul! :) vi hittade en mans telefon i backen, och eeh.. ja, vi hittade mycket intressant där. nåja men sen fick han tilbaks sin telefon, och jag hyrde en snowboard, haha jag suger på det! aja men kul vare' i alla fall, nu ska jag gå och lägga mej jag är såhäär trött! take care

öjberget

om en timme ska jag vara på öjberget med acke ;s bråttom bråttom! aja men nu ska jag sluta datornörda mej och börja gå och klä på mej, hare' bra! ♥

shiet

ääkh, vi har gymnastik imorgon (= skidning) och jag har inte en endaste liten aning om var jag har min skidutrustning. lyckat isco, lyckat!

shop until you drop

haha, stan idag med eb, fia, wilma & kajsa var bäst! :D
aja, jag hade ju lovat er att visa bilder på vad jag har shoppat den här/förra veckan. lite sent, men bättre sent än aldrig, right? ;)
lång college, gina tricot, 24.90€
paljettkjol, h&m, 5€ (rea!)
sjal, h&m, 5€ (rea!)
armband, lindex, 1.20€ (rea!)
ringar, gina tricot, 2.90€/st (rea!)
jag vet att den vita ringen inte syns speciellt bra, men ni får leva med det ;)

nu...

... stan! have a nice day, pusspuss!

vill-ha-begär

en oversizead t-shirt, ett par snygga leggings, en stor kofta, nitarmband och converse... awesome!!

tshirt, leggings och kofta från h&m, nitarmband från cocoo.se


shopping is my drug

och så har äntligen min älskade sweet-mössa kommit, lite annorlunda mot svea-mössorna som alla har nu för tiden ;) minns inte varifrån den är beställd

stan

wilma for hem för en liten stund sedan, vi har varit ute och fotat ;) men nu ska jag med mamma till stan, så vi ses! kisses

give me a smile

när som helst så kommer wilma hit, jag vet inte vad vi ska göra men vi hittar nog säkert på något (y)! men nu ska jag fara dit ner och dricka nånting varmt, föratt jag fryser om mina fingrar, haha, nice to know, eller så inte? nåjo men vi hörs senare, pussar!

fan

jag är på fittigt humör just nu, sedan jag har kommit hem från lina (ca två timmar sedan) så har jag tappat min telefon i golvet tre gånger. och det var inga små fall heller, två av dom var från våra "barstolar" och sen när jag gick i trappan. och just så föll den så hårt så att detdär "locket" (eller ni vet dedär som man måste ta upp för att kunna ta ut batteriet och så, jag suger på att förklara) for upp, hoppas att den överlever i alla fall.
aja, jag orkar inte vara på datorn mera idag, kommer säkert och söndra den också på något sätt ännu i så fall, men vi hörs! pussar ♥

cholë sevigny, äckligt snyggt!


when i look at you

pinnen for hem för en stund sedan, mamma och ellen är  och shoppar, victor är hos en kompis och pappa for just någonstans. någon som har lust att hitta på något?



xxx

höhö, sitter här inne med min nya dunjacka, det är 14 grader i mitt rum! fyfan jag hatar vintern! nåja men om en stund så ska jag iväg till skolan, sen efter skolan så kommer pinnen antagligen hit och sen blir det bowling med viltso :) men nu for jag, ciaao!


fiskpinnar

kom just hem, har varit till stan och handlat två dunjackor, och fyra paket fiskpinnar, haha! nåjo men det blev inget slalomåkande idag, för att öjberget inte har öppet om det är över -20°c. men det blir väl nångång nästa vecka istället! nuu ska jag ner och äta fiskpinnar, jag är utsvulten, har inte ätit något sen klockan 12,  men vi ses! ♡

morning'

nuu ska jag ner och äta frukost och sen skola. ha en bra dag!
kofta - h&m
sjal - h&m
svart topp (under) - gina tricot
vit topp/tunika - gina tricot
leggings - h&m (?)

fyfan...

... imorgon börjar skolan! ååh sku absolut int orka med att börja stiga upp typ halv sju på mornarna. nåjo men sen på eftermiddagen/kvällen så ska jag till öjberget med acke, o de blir nog kul!
och nu btw så håller jag på och synkroniserar alla mina bilder till min apple TV för att jag ska kunna uppdatera mitt operativsystem, har hållit på och synkroniserat i säkert en timme nu och just nu är det 5070 bilder av 9493, häärligt! men usch, nu klagar jag bara hela tiden, meen vi hörs imrn! kisses

typ ett år gammal låt, men den är ändå bra, connected - kendi


hallåå

nu sitter jag här med fanny och snart ska vi till fammo och faffa och äta. vi har åkt pulkka och druckit varm choklad med marshmallows (y)! å nu sitter fanny här och leker med min ipod , haha ;) men nu drog vi , hejs !

fanny

sitter här och drogar lite spotify och väntar på fanny, vi ska åka pulkka idag (y)! haha, nåjo men sen ska vi dricka varm choklad också ;) men nu borde jag fara ner och ta nånting och äta, kram !


btw

bara jag som tycker att denhär reklamen är läskig? :o

elle

kom just ur duschen och såg att mamma hade köpt en elle till mej, så nu blir det tisdagsmys med elle och varm choklad! pusipusi


L-O-V-E's just another word i never learned to pronounce

nu ska jag ta mej mot duschen och inviga mitt nya silvershampoo (y)!
btw så bjuder jag på en grym låt, starstruck - 3OH!3 ft. katy perry


städning pågår

idag har jag varit med eb till stan, kul kul! :) köpte en paljettkjol, ett par armband och en sjal. nu ska jag sätta igång med att städa mitt rum! xoxo


it's like a lie I've told a thousand times

nu ska jag gå och sova, ska vara i stan halv 1 imorgon. ciao!

don't belive a word, because word can tell lies

idag blir det att fara till stan med viltso.
hör av mej senare, kram !

nice to know

vet ni vad? jag har tagit 9502 bilder på ett år. jag är ganska nöjd med mej själv

don't stop just take it to the limit

Vad är klockan när du börjar med det här? 00:40
Vad heter du? isabel
Hur gammal är du? 12
Var kommer du ifrån? vasa
Vad heter din mamma? mamma
Vad heter din pappa? pappa
Har du några syskon? ja

Senaste gången
Du var full: 
Du rökte: 
Du snusade: 
Du färgade håret: sommaren
Du grät: minns inte
Du tränade: idag?
Du solade solarium: 
Du skällde på någon: idag
Du var utomlands: i december
Du köpte nya kläder: förra veckan
Du åkte buss: länge sen
Du åkte taxi: minns inte
Du åkte tåg: de va någongång i december
Du smsade någon: idag
Du ringde någon: torsdag (!)
Du camade med någon: länge sen

Har du någonsin
Hoppat studsmatta: jadå
Tagit kort på dig själv: japp
Skrattat så att du börjat gråta: haha jo
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: nej
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: näe
Badat mitt i natten: japp, sommaren <3!
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: nee
Spytt för att du var för full: nä
Trillat när du åkt skidor: aa
Gråtit till en bok: mm
Varit rädd för tomten: haha ja minns inte? men jag tror inte att jag var direkt rädd, det var mera respekt
Ätit deg tills du spytt: nej
Lagat en misslyckad måltid: hahaha jo, senast igår
Har du sjungit karaoke: jaa
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det är kallt: ne
Har du haft sex med någon du inte haft känslor för: nä
Har du sett någon ha sex: film
Har någon sett dig ha sex: nej

Favorit
Band/artist: många
Låt: många
Mat: fiskpinnar (y)!
Färg: vit/svart
Dryck: absoluta favorit, vatten
Känsla: lycklig
Lukt: ääh... många
Årstid: sommar
Dag: freedag & lördag
Lärare: karolina
Glass: kokos
Godis: beror på humör
Alkoholdryck: 
Cigarett: 
Snus: 
Klädaffär: gina, zara, h&m, mango
Film: många 
Bok: twilight!
Kändis: robert pattinson
Tröja: många
Plats/ställe: y-stad

Just nu
Låt: just say yes - snow patrol
Humör: glad, lycklig, förväntansfull
Klädsel: underkläder, topp, leggings, kofta
Smink: mascara
Frisyr: löst
Sysselsättning: chatta med viltso
Plats: sängen
Väder: orkar inte kolla

nollställt

har faktiskt inte haft lust alls att uppdatera idag, vet inte varför. men om ni kommenterar så uppdaterar jag ;) aja, hör säkert av mej ännu ikväll. nu ska jag spela lite guitar hero med syster, ciaao !

randombild



sleep tight

skulle bara titta in här lite snabbt och säga godnatt, såå... GODNATT! haha
bjuder på en bild från tisdag, isco goes förvånad haha


rosa pantern 2

ska ha lördagsmys nu och se på rosa pantern 2 (y)! haha, hör av mej senare, pusspuss

my feet off the ground

vi skyller på att jag har  tråkigt?
Tänk på en kille och fyll i:

är han i din ålder? joo
är han lång? lite längre än mej
är han mogen? aa
är han söt? sötast
är han schysst? lätt
är han snäll? jadå
kan du säga allt till honom? japp
är han lätt att dela skratt med? haha, jo! 
är han mobbad? nej
är han blyg? nee
har han gjort dig glad? jajja
kan du prata med honom om du är ledsen? jo no tror ja de 
kan ni dela glädje tillsammans? jå
har du varit arg på honom? nä int arg sådä "påriktit" ;)
har du skrikit åt honom? näe
har du kramat honom mer än tio gånger på en dag? nej 
har du tyckt att han har vart jobbig? nej
tycker han att du är snäll? fråga honom 
brukar du tänka på honom? 24/7
brukar du sakna honom? jo
brukar du fälla en tår för honom? näh
tycker du om denna killen mer än kompis? klart jag gör
kommer han att lista ut att de är om honom? haha, jo, om han läser de ;)

in your eyes

alltså just nu har jag totalt 0 % inspiration. idag har varit en allmänt tråkig dag, har varit ute och gått på isen, gått i duschen och typ kollat lite i h&ms katalog, vilket betyder att jag har gjort ingenting. men nu ska jag i alla fall vara duktig och städa mitt rum, vi hörs senare ikväll!
och så kan vi ta och avsluta inlägget med en najs låt, and then we kiss - britney spears


xxx

2010 fick en bra början i alla fall.
viltso 

chanel

tänkte bara slänga in ett inlägg här ännu på natten. sitter och chattar och lyssnar på snow patrol. peace out!
googlebild


web

sitter här och drogar spotify och msn, och missbrukar min webcam på samma gång. skills elr nånting? haha, nånej, men nu ska jag sluta sitta här och publicera onödiga och tråkiga inlägg, ha de bra !

do you wanna die happy?

alltså jag e såhär trött på att vara på villan hela jävla jullovet! men aja, på måndag ska vi till vörå och invadera skidbacken, joinar någon? och lite btw så kom jag just på att jag inte vill att det ska vara nått äckligt 2010 (= ett år närmare jordens undergång), för 2009 var bästa året, lägerskolan, våren, sommaren, allting var bäst! nu citerar jag brad pitt, aka bejamin button, från benjamin buttons otroliga liv, ingenting är beständigt. tur att jag har ett minneskort + min kamera + min dator, som gör att jag kan spara alla bilder, skulle nånting hända till min hårddisk så att alla mina bilder skulle försvinna skulle jag dö, helt seriöst! nåjo, men dehär inlägget blev rätt så konstigt, nu ska jag gå ner och invadera kylskåpet för jag e svinhungrig! pusspuss

just say yes

världens bästa låt
just say yes - snow patrol


come to mama!

jag, mamma och pappa har gjort en överrenskommelse, om jag godisstrejkar till augusti så får jag en iphone! jag e så jävla glad!


over and out

ska fara ut nu, och åka pulkka, haha! men, jag hör av mej senare, pusspuss !

sweet dreams

nu har jag bäddat, och varit lite kreativ och gjort en tavla (visar bild imorgon) ;)
stryderman - tinchy stryder (y)!

RSS 2.0