i think i should know

lame dag idag, har inte hänt så mycket. gick hem efter skolan med vicki & lina, och har sedan dess kollat på film och ätit lite glass. idag känns som en meningslös dag, jag är jättetrött och vill fara till stan, men ingen kan föra mej... fick också reda på att jag ska vara med i en innebandyturnering på onsdag, var först inte speciellt positivt inställd på det, men efter att vi hade spelat innebandy på jumppan och lina & vicki joinade vårt lag så känns det helt okej, även om vi bara kommer skratta oss igenom alla matcher, haha. nu ska jag i alla fall sluta skriva totalt meningslösa inlägg och försöka komma på något att göra, kanske invadera mammas garderob och se om jag hittar nåt nytt? eller kolla i gamla klädlådor och göra nånting nytt av nånting gammalt? ;) haha, puss på er!
bild tagen igår
ps, om någon av er har en dum/negativ kommentar av "mej" är det inte jag, bara nån omogen jävel som inte står för sina åsikter, utan måste ange sig vara någon annan

COMMENTS
Mitt namn: Milon

jees! ni ska på innebandy turnering på onsda! syyns :D <3

2010-02-15 @ 19:01:17
Mitt namn: isco

SV;

joo :D jepp det gör vi, jag tar btw med dina nomination bitar som du glömde i min väska när vi var på stan ;)<3

2010-02-15 @ 19:25:40
URL: http://iisco.webblogg.se/
Mitt namn: anna

sv: ojoj där håller jag inte med dig. johnny depp är helt grym enligt mig, och inte bara för hans utseende. tycker han är en fantatsisk skådis :)

2010-02-16 @ 15:18:21
URL: http://addspirit.blogg.se/

KOMMENTARER

jag är;
remember me?

e-mail;

my blog/home page

och så min kommentar;

Trackback
RSS 2.0