förklaring

min blogg har varit lösenordsskyddad hela dagen idag också, men det är förhoppningsvis åtgärdat en gång för alla nu! är så jävla less på blogg.se just nu, först så blir min blogg lösenordsskyddad, sedan går det inte och logga in och när jag väl har blivit inloggad och skrivit ett inlägg och trycker på "spara och publicera" så publiceras det inte? funderar faktiskt på att byta till devote...
aja, idag har det varit en riktigt skön dag, har spelat guitar hero och varit ute. ska kanske se på melodifestivalen senare om jag orkar, eller så fortsätter jag bara spela guitar hero (det är ju förfan beroendeframkallande!). hör säkert av mej senare. pusspuss!


COMMENTS
Mitt namn: tjenaa

Du har kanske fått höra det här förr men du ser sjukt mycket ut som en yngre version av blondinbella :) som jätte mykke

2010-02-20 @ 22:55:41
Mitt namn: ebbaaaa

svar: åhh, sån vill jag å ha. mums ::)

2010-02-21 @ 11:52:51
URL: http://ebbamw.blogg.se/
Mitt namn: isco

SV till "tjeena";

haha, tycker du? nej det har jag inte hört förr, men tack! jag tycker att blondinbella e snygg så ;)

2010-02-21 @ 14:06:21
URL: http://iisco.webblogg.se/

KOMMENTARER

jag är;
remember me?

e-mail;

my blog/home page

och så min kommentar;

Trackback
RSS 2.0