a moment like this

shena allihopa ;)! kom just hem från skolan, det har varit en helt najs dag faktiskt, matte, modda, finska och så textil x3. fortsatte med mina shorts och dom kommer nog att bli najs ! :D gick hem med vicki och lina sedan, och stekte spenatplättar när jag kom hem - yummie! har gjort läxor & sånt nu, och sedan när öjberget öppnar så ska jag dit med victor, benny och jonathan, kuligt!! nu ska jag se på tv (ser typ aldrig på tv mera! ;o) och sen äta och börja klä på mej lite, see u there!


COMMENTS
Mitt namn: canez

Hej, tänkte bara informera dej om min nya blogg som innehåller massor av användbara tips.. titta gärna in och kolla men innan du går lämna en kommentar så jag vet vad du tycker, ska jag förbättra något? Puss och kram Caanez <3

2010-02-09 @ 21:53:11
URL: http://caanez.blogg.se/
Mitt namn: jossan

HejHej!

Snygg blogg! Kolla gärna in min !

vad ska du göra idag då ? :)

kram / Jossan

2010-02-10 @ 14:12:31
URL: http://jossaahn.blogg.se/

KOMMENTARER

jag är;
remember me?

e-mail;

my blog/home page

och så min kommentar;

Trackback
RSS 2.0