5 sanningar

5 sanningar om mig:

1. jag tittar nästan aldrig på min statistik. mitt läsarantal betyder egentligen inte så mycket för mig, jag bloggar föratt jag tycker att det är kul. däremot så är det ju jättekul när man får respons på det man gör! känner mig alltid efterbliven när jag sedan någon dag kollar på min statistik och ser att jag har haft besökarrekord för flera dagar sedan, haha!
2. nästan varje dag hittar jag någonting "nytt" i mitt klädskåp/mammas (hähäh!). undrar vad det kan bero på? för mycket kläder kanske? haha
3. jag skrattar jättemycket i verkligheten. jepp, om någon undrar varför jag missbrukar "haha" i min blogg så är det därför. alla som har varit med mej tror jag nog har sett mej skratta "ordentligt". tyvärr brukar jag ju också börja skratta i vissa opassande situationer också.. eheh
4. jag läser massor med bloggar. jag läser säkert 25 bloggar/dag. men kul är det och jag letar efter flera ! ;)
5. jag är rätt så varierande i mig själv. jag har en varierande klädstil, varierande musiksmak, varierande humör (haha) och så vidare, och vet ni vad? det stör mig.

nu sitter jag här och laddar ner musik, ska fylla ipoden med en massa bra musik, och nu äntligen så funkar mitt ljud igen. satt ju och spelade sims igår och så skulle jag göra ett fusk, vilket ledde till att hela spelet hängde upp sig och mitt ljud slutade fungera, och hela min dator blev störd. haha, jag blev så arg så jag avinstallerade hela sims. det där med ljudet och det har nog rett upp sig, men jag vet ännu inte om jag orkar installera om det.. hahahah!

COMMENTS

KOMMENTARER

jag är;
remember me?

e-mail;

my blog/home page

och så min kommentar;

Trackback
RSS 2.0