i will follow wherever it might take us, chasing through the sky

lina for hem för ungefär 45 min sedan, det blev ingen pulkkaåkning som jag skrev i hennes blogg, utan vi kollade på film istället - in her shoes!
nu sitter jag här och laddar ner lite actions till photoshop, dessvärre har mitt photoshop nåt problem att man inte kan öppna bilderna, men hoppas pappa får det fixat snart!
aja, imorgon blir det transvestit (stavning?) dag i skolan, kommer att bli kul! :D men nu for jag, godnatt!
update: jag blir så äckligt störd när min dator tar bort mellanrummen, när man försöker dela in texten i "stycken"? argh!



COMMENTS
Mitt namn: A N N A

Ååh, ja förstår dig!

Trodde det bara var fel i min stilmall eller nåt (a)

2010-01-13 @ 13:12:34
URL: http://aannaasblogg.blogg.se/

KOMMENTARER

jag är;
remember me?

e-mail;

my blog/home page

och så min kommentar;

Trackback
RSS 2.0